Brev:
Nan H.A og gylp?
27. august 2010
Alder:
1 mdr.
Nan H.A og gylp?
Hejsa
Jeg har en datter der er 5 uger gammel som vi giver syrnet allomin og nan ha - hun har forstoppelse/hård mave og lactulose får hun bare ondt i maven af - derfor kører vi halvt af hvert i hver flaske (ammer ikke).
Er det okay at vi blander disse to ting i hver flaske?
Kan det passe hun kommer til at gylpe af nan ha? hun har ellers aldrig rigtig gylpet før, men efter vi er begyndt at give nan ha, synes jeg hun gylper en hel del. Har det nogen sammenhæng?
Hilsen